Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław

Usługa ciepły posiłek

REKRUTACJA DO USŁUGI SPOŁECZNEJ

 

pn. „CIEPŁY POSIŁEK” realizowane w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej” na lata 2025-2027 współfinansowany z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027 Priorytet 8, Działanie 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne.

 

 

Dla kogo wsparcie ?

 

Usługa społeczna skierowana jest dla osób zamieszkujących bądź uczących się lub pracujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w Gminie Inowrocław, wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z powodu wieku, stanu zdrowia, niepełnosprawności, które nie są w stanie przygotować sobie samodzielnie ciepłego posiłku.

 

Co obejmuje usługa?

 

Usługa obejmuje dostarczenie ciepłego posiłku jednodaniowego do miejsca zamieszkania 6 razy w tygodniu- porcje na 7 dni. Posiłki będą dostarczane w naczyniach jednorazowych. Posiłki będą przygotowywane przez Centrum Integracji Społecznej w Łojewie. 

 

Odpłatność za usługi

 

Usługa dostarczenia ciepłego posiłku jest odpłatna.

Całkowity koszt ciepłego posiłku wynosi 25 zł.

 

Odpłatność za 1 posiłek będzie uzeleżniona od dochodu zgodnie z poniższą tabelą:

 

Dochód faktyczny na osobę % kryterium dochodowego określonego w art. 8 ust.1 pkt. 1 lub 2 ustawy o pomocy społecznej

Wysokość odpłatności w zależności od typu rodziny w % całkowitego kosztu usługi

dla osoby samotnie gospodarującej

dla osoby w rodzinie

do 200% włącznie

nieodpłatnie

nieodpłatnie

powyżej 200 %-250%

       25%

        25%

powyżej 250%-300%

35%

        50%

powyżej 300 %-350%

       50%

        75%

powyżej 350%

      100 %

       100%

 

Kryteria dochodowe dla osoby samotnie gospodarującej i dla osoby w rodzinie wynoszą odpowiednio 1010 zł. i 823 zł. zgodnie zRozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 lipca 2024 r. w sprawie zweryfikowanych kryteriów dochodowych oraz kwot świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej

 

Preferencje w procesie rekrutacji dla osób:

a) o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności +2 pkt;

b) z niepełnosprawnością sprzężoną+2 pkt;

c) z zaburzeniami psychicznymi +2 pkt;

d) z niepełnosprawnością intelektualną +2 pkt;

e)z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (w rozumieniu zgodnym z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych ICD 10); +2 pkt;

f) korzystające z programu FE PŻ; + 2pkt;

g) zamieszkujące samotnie; + 2pkt;

h) w kryzysie bezdomności, dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań lub zagrożone bezdomnością (w zakresie wsparcia mieszkaniowego); +2pkt;

i) dzieci wychowujące się poza rodzina biologiczną ;+2 pkt.

 

 

Gdzie można składać wnioski o usługę ?

 

Wypełnione dokumenty rekrutacyjne można składać w Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław przy ul. Metalowców 3, w godzinach pracy centrum, tj. poniedziałek, środę, czwartek w godz. 07:30-15:30, wtorek w godz. 07:30-17:00 oraz w piątek w godz. 07:30 – 14:00. Wymaga on złożenia dokumentów rekrutacyjnych wraz z wymaganymi załącznikami.

Usługę ciepłego posiłku należy zamawiać z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

Wypełnienie i złożenie dokumentów rekrutacyjnych nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem do Projektu.  O zakwalifikowaniu do Projektu Kandydaci zostaną poinformowani po zweryfikowaniu dokumentów.

 

Informacje:

Koordynator Indywidualnych Planów Usług Społecznych CUS Gminy Inowrocław: Agata Gilas-Pyzik tel. (52) 31 16 881

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Nasza placówka

Nasza placówka

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Sierpień 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny:

Godziny pracy CUS

Poniedziałek: 7.30 - 15.30

Wtorek: 7.30 - 17.00

Środa: 7.30 - 15.30

Czwartek: 7.30 - 15.30

Piątek: 7.30 - 14.00

Dane CUS

Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław

ul. Metalowców 3

88-100 Inowrocław

tel. 52 / 355 58 59

cus@cusgminainowroclaw.pl

Informacja o dofinansowaniu projektu. Logotypy: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza, Rzeczpospolita Polska, Unia Europejska, Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego.